FAQ

WYBÓR PRODUKTU

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Produkty, które nie są dostępne, nie będą widoczne na stronie.

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Chcąc wybrać odpowiedni rozmiar produktu, którym jesteś zainteresowany, należy posłużyć się tabelą rozmiarów. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z Obsługą klienta, która pomoże Ci w dokonaniu wyboru.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono zrealizowane standardowo, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich jak przeglądanie historii zakupów czy prowadzenie książki adresowej.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji, otrzymam jego potwierdzenie drogą mailową?

Tak, nie ma znaczenia czy założyłeś konto czy dokonałeś “szybkiego” zakupu bez rejestracji. Szczegółowe podsumowanie transakcji wysyłamy na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jak złożyć zamówienie w sklepie?

Jeśli chcesz złożyć zamówienie dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia, klikając przycisk "Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o uzupełnienie swoich danych - w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia, kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś, zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu widoczna będzie łączna kwota Twojego zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia”. W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane. W zależności od złożonych przez Ciebie dyspozycji zostaniesz:

a) poproszony o dokonanie płatności - jeśli wybrałeś metodę płatności przelewem tradycyjnym, wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie.

b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online (Przelewy24). Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu, potwierdzającym zamówienie.

c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia, jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”. W tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji.

W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy możliwe jest dokonywanie zmian w zamówieniu lub jego formie płatności?

Aby zmienić złożone zamówienie: usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które już zostało wysłane.

Czy można składać zamówienia telefonicznie?

Nie, zamówienia można składać jedynie za pośrednictwem shopibo.pl

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Aby otrzymać fakturę VAT nalezy zaznaczyć odpowiednią opcję podczas składania zamówienia. Należy również wypełnić pola, które pojawią się po zaznaczeniu opcji “Chcę otrzymać fakturę VAT”.

 

DOSTAWA

Jakie są koszty i czas dostawy?

Koszty i czas dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy. Na termin dostawy składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przesyłki przez przewoźnika. Dostawa paczki przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 4 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze).

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Zazwyczaj, w dniu dostawy, kurier dzwoni do adresata w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki. Jednak czy to zrobi zależy wyłącznie od indywidualnych metod pracy danego spedytora.

Czy mogę uzyskać informacje o lokalizacji wysłanej do mnie przesyłki?

Tak, kontaktujac się z Obsługą Klienta można otrzymać numer przesyłki w celu samodzielnego śledzenia paczki na stronie przewoźnika.

Czy mogę odebrać zamówienie w siedzibie firmy?

W tym momencie nie ma takiej możliwości. Zapisz się do naszego newslettera, a poinformujemy Cię, gdy taka forma odbioru będzie możliwa.

Co mam zrobić, jeśli Kurier przyjechał z przesyłką, a mnie nie było w domu?

Kurier powinien jeszcze dwa razy podjąć próbę dostawy pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta - wyjaśnimy sytuację.

Co mam zrobić, jeśli zamówienie ma "status wysłane", a od dłuższego czasu wciąż czekam na dostarczenie przesyłki?

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu wyjaśnienia sytuacji.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Jeśli chcesz odesłać zakupiony towar, musisz najpierw pobrać i wypełnić: Formularz odstąpienia od umowy.
Następnie zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu.

Paczkę wyślij na adres:
HISERT POLSKA Sp. z o.o.
Zapadła 8D
70-033 Szczecin

Pamiętaj, że zwracany towar nie może być używany.

Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu?

Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu sklep ma 14 dni.

W jaki sposób mogę sprawdzić status zwrotu lub reklamacji?

Wszyscy użytkownicy (zarówno zarejestrowani, jak i Ci którzy dokonali zakupu bez rejestracji) otrzymają wiadomości e-mail - na adres podany podczas składania zamówienia - z aktualną informacją o statusie reklamacji lub zwrotu. Bieżących informacji dotyczących reklamacji lub zwrotu może dodatkowo udzielić konsultant (nr telefonu do Biura Obsługi Klienta: 517 686 695).

Co mogę zrobić, jeśli moje zamówienie zostało błędnie zrealizowane lub jest niekompletne?

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc pod numer 517 686 695. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy. Jeśli natomiast zamówienie jest niekompletne, brakujący produkt zostanie dosłany. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

 

MOJE KONTO

Czy może się zdarzyć, że moje konto użytkownika zostanie zablokowane?

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto w przypadku, gdy użytkownik złamał Regulamin. Jeśli doszło do takiej sytuacji skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ten problem.

 

KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

W jaki sposób mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer 517 686 695. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@shopibo.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

W jakich godzinach mogę skontaktować się z Biurem Obsługi

Biuro Obsługi Klienta jest do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16:00 pod numerem 517 686 695 lub adresem e-mail: sklep@shopibo.pl.

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel